Lagen om Attraktion




Vad är egentligen Lagen Om Attraktion?

Mina tankar på verkar mitt liv, dina tankar påverkar ditt liv.
Alltid och hela tiden. Vare sin vi är medvetna om det eller inte...

Allt börjar med en TANKE. Allt.

Människan är ett energifält. Varje person avger lika mycket energi som ett medelstort element enligt vetenskapen.
Se på dig själv som en radiomast som sänder ut en signal som sedan plockas upp. Om jag sänder ut negativa tankar och känslor så kommer just detta tillbaka till mig. Men om jag istället ändrar min frekvens och sänder ut positiva tankar, känslor och ord - ja då kommer just detta tillbaka till mig.

Enkelt va!?


Lev Rikt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0