Små positiva kort




Om du känner dig lite nere...
Om du känner att det kan vara svårt att hålla fast vid ett positivt tänkande, så försök med detta:


Skriv ner, på små lappar, saker som är positiva i ditt liv, sånt som du känner du glad över och sånt som du kan känna dig tacksam över.
Bär med dig de små lapparna i fickan, och om du kommer på dig själv att tänka negativa tankar och ha negativa känslor, så plocka upp korten, läs dem och känn den positiva energin komma tillbaka till dig!

Själv skriver jag positiva anteckningar i min Iphone somjag bär med min hela dagarna, och när det behövs så tar jag fram dem och läser...och det funkar, jag blir glad och positiv och tacksam för allt jag har!!!


Lev Rikt

Kommentarer
Postat av: Tess

Det här är toppen!



Ett litet tips... Jag har två stycken appar nerladdade på min iPhone som jag använder mig av lite då och då under dagen. En av dom, Wealth Affirmations, skickar push notifications på en bestämd tid varje morgon. Då poppar det upp ett litet meddelande som ex "I open my palms to accept abundance into my life"... :)



Stor kram

2011-05-20 @ 07:25:28
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0