Tacksamhet



För att kunna ta emot mer av det goda i livet måste du uppskatta och vara tacksam för vad du redan har!
Jag listar varje dag, fem saker som jag är tacksam här för i världen. Stort och smått...

  • Jag är så tacksam för att jag har en underbar familj som jag älskar och som älskar mig för den jag är.

  • Jag är så tacksam för att jag är omgiven av underbara vänner som behandlar mig med kärlek och respekt.

  • Jag är så tacksam för att jag lär mig nya saker varje dag.

  • Jag är så tacksam för vår bil. Den är snygg, säker och helt rätt för min familj.

  • Jag är så tacksam för min kropp. Den är frisk, stark och vacker.

Vad är du tacksam för?

Gör det till en daglig vana att skriva ner fem punkter som du är tacksam över. Du kommer att upptäcka att det finns sååå mycket att vara tacksam för i ditt liv ,
och när du gör det så kommer ännu mera positiva saker att hända i ditt liv!



Lev Rikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0