Tack!

För att kunna ta emot mer av det goda i livet måste du uppskatta och vara tacksam för vad du redan har!
Jag listar varje dag, fem saker som jag är tacksam här för i världen. Stort och smått...

  • Jag är så glad & tacksam för min mans styrka och mod! Han lyckas med ALLT han tar sig an, och är min stora trygghet i livet!

  • Jag är så glad & tacksam för denna fantastiska dag med familjen, konsert i det fria, en repa på stan med shopping, fotboll för de små, promenad i sommarvädret och mys med familjen,  det är LIVSKVALITÉ!!!

  • Jag är så glad & tacksam för att jag finner lugn i mig själv när jag behöver det som bäst!

  • Jag är så glad & tacksam för vår ekonomi! Pengar är inte allt - men de underlättar ;-)

  • Jag är så glad & tacksam för att min starka kropp!

Vad är du tacksam för?

Gör det till en daglig vana att skriva ner fem punkter som du är tacksam över. Du kommer att upptäcka att det finns sååå mycket att vara tacksam för i ditt liv ,
och när du gör det så kommer ännu mera positiva saker att hända i ditt liv!



Lev Rikt!

Kommentarer
Postat av: Panki

Villken härlig blogg! Tack för all inspiration! :-)

Kram

2011-06-07 @ 12:51:40
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: penny

Ja tacksamhet är viktigt, att verkligen känna det och vara det, inte bara för det stora underbara sakerna utan även får de små :)

2011-06-20 @ 21:10:48
URL: http://pennys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0