GÖR OM GÖR RÄTT...






När du använder dig av Lagen om Attraktion så du blir mer och mer medveten om dina känslor och hur du själv mår. Du kommer också att bli mer medveten om dina egna tankar och vad du själv säger.

Det blir enklare och enklare ju längre du håller på...

Så om du hör dig själv säga någonting som du INTE vill, ändra då bara detta till något som du VILL.
Tex. "jag känner mig nervös inför morgondagens föredrag..." ändra det genast och säg; "jag känner mig motiverad och insprirerad av morgondagens föredrag, jag vet att jag kommer att lyckas bra och jag utvecklas som människa varja dag!"


Låt inte negativa tankar och ord slå rot i dig!!!




Lev Rikt


Kommentarer
Postat av: Tess

Håller med! Bra skrivet! :) Kram

2011-06-01 @ 17:07:41
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0