Tack!

För att kunna ta emot mer av det goda i livet måste du uppskatta och vara tacksam för vad du redan har!
Jag listar varje dag, fem saker som jag är tacksam här för i världen. Stort och smått...

  • Jag är så glad & tacksam för lunchen jag blev bjuden på igår.

  • Jag är så glad & tacksam för att jag min fantastiska uteplats, där jag kan njuta i solen.

  • Jag är så glad & tacksam för mina fantastiska släktingar som finns runtomkring och hjälper till.

  • Jag är så glad & tacksam för min mina nya vänner.

  • Jag är så glad & tacksam för mitt ställe vid havet.

Vad är du tacksam för?

Gör det till en daglig vana att skriva ner fem punkter som du är tacksam över. Du kommer att upptäcka att det finns sååå mycket att vara tacksam för i ditt liv ,
och när du gör det så kommer ännu mera positiva saker att hända i ditt liv!



Lev Rikt!

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

I den tidålder som vi i västvärlden lever i idag där allt går snabbare och snabbare och vi behöver fler kickar för att tro oss bli lyckliga tror jag väldigt mycket på det du skriver; att gå back to basics och fundera över det vi är tacksamma över samt vad är det som betyder mest för oss när allting ställs på sin spets??? Inte är det den senaste Iphonen eller KitchenAiden i alla fall...



Vilken spännande inriktning du har på din blogg, hit kommer jag gärna tillbaka :-)



KRAM

2011-05-05 @ 12:53:10
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0