Tack!

För att kunna ta emot mer av det goda i livet måste du uppskatta och vara tacksam för vad du redan har!
Jag listar varje dag, fem saker som jag är tacksam här för i världen. Stort och smått...

  • Jag är så glad & tacksam för att jag bor vid havet.

  • Jag är så glad & tacksam för att jag är frisk!

  • Jag är så glad & tacksam för spa-dagen som vår familj var på igår. Underbart!

  • Jag är så glad & tacksam för min innre styrka!

  • Jag är så glad & tacksam för mina föräldrar som alltid finns här för mig!

Vad är du tacksam för?

Gör det till en daglig vana att skriva ner fem punkter som du är tacksam över. Du kommer att upptäcka att det finns sååå mycket att vara tacksam för i ditt liv ,
och när du gör det så kommer ännu mera positiva saker att hända i ditt liv!



Lev Rikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0