Tack!

För att kunna ta emot mer av det goda i livet måste du uppskatta och vara tacksam för vad du redan har!
Jag listar varje dag, fem saker som jag är tacksam här för i världen. Stort och smått...

  • Jag är så glad & tacksam för min mamma en dag som denna!!!

  • Jag är så glad & tacksam för att jag blev uppvaktad så fint av mina barn och min älskade man på morsdag...

  • Jag är så glad & tacksam för att jag är duktig på att laga mat.

  • Jag är så glad & tacksam för de framsteg jag gör varje dag, snart är jag redo att tävla!!! :-)

  • Jag är så glad & tacksam för att jag har tillräckligt med pengar!

Vad är du tacksam för?

Gör det till en daglig vana att skriva ner fem punkter som du är tacksam över. Du kommer att upptäcka att det finns sååå mycket att vara tacksam för i ditt liv ,
och när du gör det så kommer ännu mera positiva saker att hända i ditt liv!



Lev Rikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0